01 jun 2012

Een nieuwe identiteit

0 Reacties

Tripletelecom heeft zichzelf in een nieuw jasje gestoken. Waren wij sinds eind Januari van dit jaar verhuisd naar onze nieuwe bedrijfspand aan de Hendrik Figeeweg 3G-12 Haarlem, nu komt alles samen door een nieuwe logo, huisstijl en bijpassende website. Er is gekozen voor een visuele identiteit waarin de kern van  duidelijker naar voren komt. 


Nieuw gezicht

In 2010 zijn wij ons meer gaan richten op een verbreeding van ons portfolio om te zorgen dat we nog beter kunnen aansluiten op de wensen en behoeften van onze klanten. Daarbij werd het logo dat reeds aanwezig was gebruikt. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot communicatiespecialist waar IT, vaste telefonie en mobiele telefonie samenkomen.

“De groei van Tripletelecom en de ontwikkelingen in de markt vroegen om een nieuwe passende visuele identiteit en we zijn er trots op dat die vanaf 1 Juni is doorgevoerd”. Met het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl zullen we beter herkenbaar zijn en actief de markt betreden.

Bij het ontwerp van het nieuwe logo zijn de kernactiviteiten van Tripletelecom als uitgangspunt genomen. Doel is een nieuwe frisse uitstraling, hiebij zijn wij afgestapt van het woordje “Mobiele”  aangezien dit lang niet meer de lading dekt die wij onze klanten bieden.

Met gepaste trots introduceren wij daarom onze nieuwe identiteit waarmee we een nieuwe start in gaan!

[begin]