Reparatie Voorwaarden

Het is altijd vervelend als uw mobiele telefoon kapot gaat, maar gelukkig kunt u zelf ook helpen de reparatie te bespoedigen. Veel klachten treden op in combinatie met een accessoire, door uw telefoon te testen met een andere accessoire is te bepalen waar de klacht zit: in de telefoon of in de accessoires.

Verzenden
De aangeboden reparatie zending dient uitsluitend in een stevige blanco doos verpakt te worden inclusief ingevuld reparatieformulier. De kosten en het risico voor het versturen van het pakket naar TripleTelecom zijn voor de klant, stuurt u daarom het toestel alstublieft verzekerd en aangetekend naar ons op.

Stuurt u daarbij het toestel zo kaal mogelijk op (zonder simkaart, accu, achterklepje en andere accessoires die niet met de klacht te maken hebben. Na de reparatie krijgt u uw toestel kosteloos retour gezonden.

Alle zendingen dienen franco te worden aangeboden naar het volgende adres:

TT Logistics
T.a.v. customer support
Hendrik Figeeweg 3G 12
2031 BJ Haarlem

Garantie
Reparatie onder garantie kan alleen binnen de garantietermijn van de fabrikant. Val-, stoot- en/of vochtchade valt buiten de fabrieksgarantie. Wordt er geen defect geconstateerd, dan belasten wij de onderzoekskosten a € 35,- van de reparateur aan u door.

Prijsopgave
Op uw product is de algemene fabrieksgarantie van toepassing. Indien er door de reparateur gebruiksschade (bijvoorbeeld val-, stoot-, druk- en/of vochtschade) geconstateerd wordt, zal u een prijsopgave van het service centrum ontvangen betreffende de reparatiekosten. Wanneer u er voor kiest om het toestel niet te laten repareren voor deze prijs, kan het toestel ongerepareerd worden terug gestuurd. Hier zijn in dat geval onderzoekskosten aan verbonden (tussen de € 40 en € 50). Tevens kan er in sommige gevallen voor gekozen worden om kosteloos afstand te doen van het toestel. Het toestel blijft dan achter bij de reparatiedienst.

Verlies van gegevens
TripleTelecom is niet verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging van gegevens in het geheugen van het toestel en/of sim-kaart. Wij adviseren u daarom altijd een backup van alle gegevens te maken alvorens toe te zenden aan ons.

Afhaaltermijn
Als uw toestel gerepareerd is krijgt u bij binnenkomst gelijk bericht van ons om uitlevering van het toestel te organiseren.

Reparatieformulier

[top]